Pages

July 7, 2009

akıl seti

bu seti altın çekül ödül tasarım yarışması için yapmıştım.. şubat 2004.. (yapı malzemesi alanındaki bir ödülün tasarlanması) yl tezimi yazdığım zamanlardı.. konusu biraz beylik: akıl ve ihtirasları.. yarışma raportörleri seti dört parçaya ayırıp her bir parçayı ayrı bir iş olarak kodlayıp _ve ekte verdiğim fotoğraflara rağmen en sevdiğim parçayı yanı üstü çevirip_ öyle yarışmaya katmışlardı... inanılır gibi değil ama ben bundan bir jüri özel ödülü aldım! (jürideki hocam yüzlerce çekül uyarlamasının arasından tuhaflığı ve çelebiliğiyle sıyrılan altın küp'e bir ödül çıkarmak için ağırlığını koymuştur diye hayal ediyorum...) bir seri anahtar kelime ve isim hazırladıktan sonra isimleri çaprazlayıp seti biraz okunaksızlaştırmıştım... ama bu metin parçası kayboldu.. neyse, akıl seti 8x8x8 ebadında dört adet öğe ve bir seri anahtar kelime. (bilgisayar modellerini 2006'da yaptım)
altın küp, akıl kübü (beton + naylon file) devamı burda..
akıl rötre yapar mı? (ya da: hakikat) (beton + naylon file + akrilik + vida) devamı burda..
spinoza kulesi, tarih keki (muhtelif malzeme)(modeller 2006dan) devamı burda..
zaman (akrilik + saksı toprağı + saman) devamı burda..

No comments: